Obchodní podmínky


I. Úvodní ustanovení

1. Provozovatelem internetového obchodu AlteMed je právnická osoba Využiješ.cz s.r.o. se sídlem Dělnická 556/23, 779 00, Olomouc, IČ 065 11 325 (dále jen Provozovatel).

2. Uživatelem je fyzická nebo právnická osoba, která si zakoupí on line Poukaz na diagnostiku zdravotního stavu. To uskuteční vyplněním emailové adresy, dále vyplněním údajů o fyzické osobě - jméno a příjmení, adresa, mobilní číslo (dále jen Uživatel).

3. Internetový obchod AlteMed.cz je webová nebo mobilní aplikace sloužící jako prodejní systém určený k prodeji a zpřístupnění on line služeb a kurzů. Uživatelům je dostupná na adrese www.vyuzijes.cz a www.altemed.cz (dále jen aplikace).

4. Smlouva se uzavírá mezi Uživatelem a Provozovatelem odesláním vyplněného platebního formuláře, sloužící jako následná registrace, a následném potvrzení registrace ze strany Provozovatele. Jejím předmětem je poskytnutí nabízených služeb.

5. Do 5 minut od úhrady platby Uživatelem bude Uživateli na jím uvedený kontaktní e-mail zaslán zakoupený Poukaz na diagnostiku. Poukaz má platnost 1 rok ode dne zakoupení. Každý Poukaz má své jedinečné číslo, které je vázáno ke konkrétnímu Uživateli. Poukaz je přenosný, Uživatel jej po zakoupení může darovat, přičemž je nutné, aby o této skutečnosti Uživatel informoval Provozovatele pomocí e-mailu na adrese info@altemed.cz.
Uživatel v průběhu uzavírání Smlouvy, konkrétně těsně před provedením platby, uvede v políčku pro to určeném, zda-li má v plánu Poukaz využít urgentně z důvodu zdravotního stavu, nebo Poukaz uplatní později.
Zakoupí-li si Uživatel Poukaz a uvede poznámku urgentního uplatnění, vyhrazuje si Provozovatel právo Uživatele co nejdříve kontaktovat telefonicky nebo pomocí e-mailu, aby mohla být služba co nejdříve ze strany Uživatele využita. V případě, kdy Uživatel při uzavírání Smlouvy uvede jinou možnost využití Poukazu než-li urgentní, poběží Uživateli roční lhůta k využití Poukazu, přičemž bude na Uživateli, kdy se rozhodne Poukaz využít a kdy tedy Uživatel bude kontaktovat pomocí e-mailu či telefonicky Provozovatele ohledně domluvy využití služby.

6. Veškeré písemnosti budou doručovány pomocí e-mailu uvedeného Uživatelem v objednávce.

7. Odměna za doporučení nového klienta:
Uživatel, který si pořídí jakýkoliv balíček služeb (poukaz), má možnost doporučit služby projektu AlteMed. Tím se stává Spolupracujícím uživatelem. Za každý uskutečněný doporučený obchodní případ náleží Spolupracujícímu uživateli odměna. Její výše se odvíjí dle Manuálu společnosti. Tato odměna je souhrnně vyplácena Spolupracujícímu uživateli na jeho bankovní účet a to vždy nejpozději do konce měsíce, jež následuje po měsíci, ve kterém byl obchodní případ uzavřen. Spolupracující uživatel je zodpovědný za zdanění svých příjmů.



II. Práva a povinnosti Uživatele

1. Uživatel je povinen řídit se při užívání služeb platnými právními předpisy ČR.

2. Uživatel je povinen zabránit při své činnosti poškozování dobrého jména a pověsti Provozovatele nebo jeho služby a je povinen nepoužívat jakkoliv svého vztahu k Provozovateli k nekalým obchodním praktikám.

3. Provozovatel neodpovídá za soulad náležitostí dokladů vystavených Uživatelem ve vztahu k platným právním normám ČR.

4. Uživatel může kdykoliv požádat o zrušení své registrace. Uživatel má nárok na vrácení peněz za již uhrazené či předplacené služby a to pouze do 14 dnů od připsání platby. Po zrušení registrace budou všechna data smazána.



III. Práva a povinnosti Provozovatele

1. Pokud Uživatel způsobí Provozovateli škodu porušením těchto Obchodních podmínek, má Provozovatel právo na náhradu škody.



IV. Záruky a reklamace

1. Provozovatel neposkytuje žádnou záruku na služby.

2. Reklamaci služeb může Uživatel uplatňovat odesláním e-mailu na adresu info@vyuzijes.cz, kde podrobně popíše rozsah reklamace služeb. Pokud rozsah služeb poskytnutých Uživateli není v souladu s rozsahem příslušných služeb, má Provozovatel povinnost tento nesoulad odstranit do 14 pracovních dnů.

3. Uživatel má právo uplatňovat reklamaci do 30 dnů od vzniku důvodu reklamace. Na pozdější reklamace není Provozovatel povinen reagovat.

4. Posouzení reklamace je zcela v kompetenci Provozovatele a výsledek posouzení reklamace bude Uživateli sdělen pomocí kontaktního e-mailu.



V. Rozhodné právo a řešení sporů

1. V případě sporu Provozovatele a Uživatele si obě strany volí jako rozhodné právo právo České republiky.

2. Uživatel se zavazuje řešit spor přes mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (dále jen ADR) spadající pod Českou obchodní inspekci (dále jen ČOI) pomocí webového formuláře na webových stránkách ČOI. V případě, že požadavek Uživatele shledá ADR za důvodný, vyzve Provozovatele k vyjádření za účelem smírného vyřešení sporu.

3. Pro spory lze využít i platformu mimosoudního řešení sporů on line (ODR).



VI. Mimosoudní řešení sporů

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/…odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on line).

3. Právnická osoba (Provozovatel) je oprávněna k prodeji zboží a služeb na základě oprávnění dle obchodního rejstříku.



VII. Závěrečná ustanovení

1. V otázkách, které nejsou řešeny těmito obchodními podmínkami, se vztahy mezi Provozovatelem a Uživatelem řídí platnými právní předpisy České republiky.

2. Provozovatel má právo v přiměřeném rozsahu změnit tyto obchodní podmínky a je povinen o této změně Uživatele informovat prostřednictvím obchodního sdělení nejméně 14 dní před účinností změn. Pokud Uživatel s takovou změnou nesouhlasí, má právo ji odmítnout a zrušit registraci.

3. Tyto obchodní podmínky jsou účinné ke dni 1. 5. 2023.